Liten sammanfattning...

Det har varit en hel del jobb under de senaste veckorna. Men nu har jag lagt arbetet på kyrkogården bakom mig för gott hoppas jag. Men nog måste även jag medge att det finns fördelar med jobbet...


Så här ser oftast hinken ut efter några gravar


Färgrannt var ordet


tiotusen vita rosor vill jag skänka dig..

Vi var på cirkus:

inga smådjur direkt...


inne och visar upp sig


Lite boxning bjöds det också på...


Och på tal om stor - ta en titt på den här bjässen!

Under helgerna har det också varit fullt upp med barnpassning, leos lekland och några penseldrag


Huset målades om - och jag hjälpte min mor ett par dagar


Mer än huset blev målat - jag var färgig flera dagar efteråt...


En midsommarstång gjordes...


Jag i mina "clownbyxor" skämmer ut lillasyster min...


Såg Daniel Lindström under "sommaren i city" i Umeå

Sen fyndade jag en massa på vännäs marknad också...

En massa filmer blev det...


en tröja till pappsen


Sockar är alltid bra att ha...


Och ett par solglasögon, och titta,där har jag ju också lyckats hamna på bild...

Så sammanfattat i ett par bilder så ja där har ni min sommar ungefär...
Finns förståss en hel del andra bilder men eftersom jag inte vill lägga ut bilder på Maja-Lisa och Lina så får de här duga...

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Hurra för bilder! Hurra för bilder på dig! Nu har jag nåt att kika på när emma-abstinensen slår till, hurra!

2009-07-15 @ 08:25:34
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med ivarsson; hurra för bilder! nu vet jag lite grann om vad du har haft för dig i sommar :D i like! hoppas vi ses på söndag!!

2009-08-06 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0