1,5 halv timmes sömn jag aldrig kommer att få igen...

Har suttit på jobbet i en och en halv timme nu. Jag sov lite länge i morse så det blev stress innan jag hann till jobbet. Och det är helt dött, eller inte helt, men på sporten ser jag bara min praktikantkollega Tobias som också satt och väntade vid en tidninig. Jag trodde att även de ordinarie hade haft svårt att ta sig upp ur sängen. Men det gick en halvtimme, och trekvart och efter en timme fick Tobias reda på att sportchefen tillika vår handledare är ledig idag. Utan ens en tanke på att berätta för oss att ingen på sporten kommer in förrän kl 09.30.

Dessutom jobbade jag igår mellan ett och tio så jag var ganska mör när jag kom och våldgästade syster mig för att sova där...
Allt detta för att få vara ledig på Fredag för att se Leksand ta emot Västerås. Men efter den mycket pinsamma inledningen på serien så kommer vi faktiskt inte att åka dit. Känns inte riktigt värt att åka 60 mil enkel väg för att se ett lag som inte ens försöker!

Det verkar som att Stefan som skulle komma kl 09.30 också blir sen.

snart är det två timmars sömn som jag aldrig kommer att få igen...

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Men gu sä fint, sömn är överskattat emma! ;]

2009-03-23 @ 10:03:47
Postat av: Ivarsson igen

Bara för dig, min sockriga varelse, kommer receptet på kladdkaka med vit choklad:



2 ägg

3 dl socker

2 dl mjöl

150 g margarin

1 dl kakao

4 tsk vaniljsocker

1 tsk bakpulver (frivilligt)



När du vispat ägg och socker pöstigt, rört ner alla torra ingredienser samt smält margarin och smörat och bröat en form så trycker du ner stora bitar vit choklad i smeten. I i ungen i 200 grader cirkus 20 minuter. Klaaaaaart!

2009-03-23 @ 15:23:13
Postat av: Same same but different

Hahahahahahahahahaha, jag stavade fel på ugnen och skrev ungen! Yay, jag är så grammatiskt korrekt

2009-03-23 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0