Besvikelse!

I boken beskrivs Edward som en gudlikande överjordiskt vacker man. Men han är för tusan inte vacker det minsta. Och inte alls snygg! inte det minsta!

Och filmen, löjlig och vissa delar var till och med pinsamma. Nej! Besvikelse rakt av! och osar sex - nej tack!

Filmen är dessutom i väldigt många fall olik filmen. Ärligt talat är det mer saker som inte stämmer än som verkligen gör det.!

Nej,nej,nej!

Om ni nu vill bekanta er med Twilighthistorien så läs boken - filmen är bara två timmar bortkastad tid!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Osar sex? Huh? Emma ditt lilla pryda flickebarn! ;]Jag kan hålla med om att delar av filmen var rätt töntig, jag garvade första gången jag såg den. Men hela grejen är ju att Edward är sinnessjukt het och du är den enda i hela vida världen som jag någonsin hört förneka det. Dags att kolla synen och sen komma på "vad är egentligen skönhet?"-kurs hos tant Ivarsson så ska jag lära dig ett och annat, jajamensan.

2009-03-09 @ 12:51:34
Postat av: Emma

Kära tant Ivarsson:

I recensioner står det att filmen ska osa sex och det håller jag verkligen inte med om. Och om man ska kalla någon i den där filmen sexig eller het så är det ju den elaka vampyren. Där snackar vi osar sex!! =)

2009-03-09 @ 16:59:07
URL: http://leksingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0