För att klara en massa tungt tentaplugg är det bara en sak som gäller!

En MASSA choklad!!!!!



På torsdag är det bara att hålla tummen (OBS! håll bara en - två betyder otur!)
08.00-11.00 -> Tenta i Journalistiska metoder I
11.00-14.00-> Tid att pusta ut och försöka leta reda på lite krafter till nästa tenta.
14.00-17.00-> Tenta i Medierätt
18.00-22.00 -> Åka hem! :D

Så där vet ni vart jag kommer att hålla på med på Torsdag... Någon som är sugen på att byta liv med mig några timmar?

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

OMG gånger 2:

- vilken chokladtårta!!!

- och stackars dig som har TVÅ tentor på samma dag :S får man ha det?! lycka till iaf, jag lovar att jag håller EN tumme ;) puss och kram

2009-03-09 @ 22:13:47
URL: http://mynameissophia.blogg.se/
Postat av: Annapannabooo

Not a chance! Erkänner du att Edward är het ska jag överväga att komma till undsättning ;]

2009-03-10 @ 14:29:54
Postat av: Emma

Annapannabooo:

Nej, så desperat är jag inte än! :P

Sofia:

Jag håller med! Man borde inte få tortera oss stackars studenter så! Det är helt sjukt! Det känns som att de bestraffar oss bara för att vi råkade kugga förra tentan. Det är faktiskt lätt hänt! Men chokladkakan hjälper mig igenom pluggandet. Det är bara att acceptera läget och göra så gott man kan!

2009-03-10 @ 15:32:39
URL: http://leksingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0