Grattis mammen min!

Mammen min fyller 49 år idag. GRATTIS GRATTIS!!! =D

Dessutom tänkte jag visa vad jag hittade på IKEA i fredags, vi åkte dit ett gäng efter TV-sändningen var klar och redaktionsövningen var avslutad. Det blev dyrt som det alltid blir när man åker på IKEA. Det finns för många "bra att ha"-grejjer där!

Men jag har länge velat ha en skiffertavla där jag kan skriva små påminnelser eller annat roligt på. Jag är ju meddlem av en familj av guldfiskar och jag är en av dem! Så en påminnelsetavla är en bra grej. Och i fredags slog jag till och köpte en och nu sitter den på min vägg! =)


Redan fullklottrad med viktiga kunskaper till tentan och sådant...


På torsdag är det tenta och sen är det hemgång! Ska bli såååå skönt!
 
Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0