Samordningsskäl!

Hej alla hårt slitande jour-08-studenter och alla andra också!

Torsdag 12 mars har vi sedan tidigare bestämt att ha en skriftlig examination av Journalistiska metoder 1. Samma dag ligger också omtentan i kursen Massmedierätt och Etik.

Av samordningsskäl MÅSTE vi ha tentorna samma dag trots att detta kan innebära att några av er känner stress för att skriva två tentor samma dag.

Detta ska dock inte vara några som helst problem. Tentan i Journalistiska metoder 1 kommer att vara utformad på ett sätt så att om ni varit aktiva under kursen inte kommer ha några som helst problem att klara frågorna. Litteraturen är ej heller så betungande.

Så vi måste köra tentorna samma dag.

Dessutom finns möjlighet att göra en omtenta vid senare tillfälle.

Ingemar Å och Ulf

Ibland är lärare helt underbara - inte sant!?
Våra samordningskäl är tydligen inte lika viktiga.
Våran psykiska hälsa tänker de helt klar inte heller på!
Vad hjälper det mig att man kan göra omtenta vid ett senare tillfälle!?

Inte ett jävla skit!

Fan, nu vill jag inge mer!!!


Men direkt efter tentan sätter jag mig på en buss och åker hem för två veckors praktik och en massa tankning på de nära och kära på hemmaplan som jag inte har träffat på en månad! Så länge har jag aldrig varit borta hemifrån! och jag har överlevt! Jag kanske börjar bli vuxen trots allt!


Kommentarer
Postat av: barajagjohanna

Jag lider mig dig. Jag hade på riktigt inte klarat en omtenta i massmedierätt. Hoppas du fixar det!!

2009-03-11 @ 00:27:24
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Anabanana

Vad säger du, behöver du hjälp att kastrera lilla Ingemar A och Ulf med blyertspennor? I'll help you ;]

2009-03-11 @ 08:45:02
Postat av: Emma

Barajagjohanna: Tack för medlidandet, alltid skönt att få... Och jag hoppas verkligen att jag fixar det också...



Anabanana: Du kan ju sådant vet jag ju! =) Ska fundera på saken..! :P

2009-03-11 @ 22:00:16
URL: http://leksingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0