sjukt trött!

Redaktionsövningen är snart slut för denna gång. Det blev TV för mig den här gången. Det var lite motvilligt måste jag säga och motivationen var ganska låg i början. Men det är seriöst det roligaste jag gjort under den här utbildningen. Vår grupp har haft ett riktigt bra sammarbete och med sena kvällar och intensivt arbete har vi fått ihop ca åtta TV-inslag och imorgon ska vi spela in det i riktig TV-studio och jag ska vara Programledare.

Vi drog igenom allt två gånger idag efter mycket teknikstrul och en himla massa väntande! Det gick faktiskt över förväntan och det var så fruktansvärt roligt.

Det var länge sedan jag skrattade så mycket och så länge. Det var en jättemysig och trevlig stämning! Så jag hade inte alls några problem med att vänta.

En helt underbar dag helt enkelt! Det har varit en jättebra vecka med hårt arbete, skratt, stress och bra sammarbete! 


Så imorgon blir mitt första nyhetsprogram som programledare! Ååååå va roligt det ska bli!!!


Puss å kram och God natt! 

Kommentarer
Postat av: Din personliga groupie

Du kommer att bli den nya Peter Jhide, tjoho. Så länge du håller dig till sport och låter bli att skutta runt i kostym och konstig frilla i idol så ska jag sitta som klistrad vid tvn, I swear.

2009-03-06 @ 14:58:11
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Emma

Du vet väl att TV betyder tålmodig väntan!



Kram



Mamma

2009-03-07 @ 23:10:14
URL: http://leksingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0