Två tentor och en mardrömsmatch senare...

... jag är HELT slut. Klockan är halv ett på en fredagkväll, då brukar min tid börja... men inte ikväll - jag är nämligen helt slut!

Matchen mellan Södertälje och Leksand är bara att glömma tycker jag. Jag förstår inte hur man i ena perioden kan bjuda på ett bländande spel för att i de andra spela stressat, omständigt och faktiskt klantigt på sina ställen. Det kändes som att de blev helt tagna på sängen av Södertäljes fart i de två sista perioderna. Men nu vet de i alla fall vad som krävs - nämligen fullt ös hela vägen in! Det är inte nybro eller mariestad, nu är det bra lag där man inte kan slappna av ens en sekund! 2-3 målet kom en minut från slutet, det är på tok för sent!

Men man får väll se det såhär - Nu har Leksand förlorat sin match i det här kvalet. Nu är det bara vinster kvar! =)

Puss å kram och GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Fröken Lappland

Starkt jobbat. Hoppas tentorna gick bra!

2009-03-14 @ 12:36:08
URL: http://lina-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0