Varför svarar inte folk!?

Ska ringa en massa idag och förhoppningsvis kommer det att resultera i en artikel och en förhands på en match som går imorgon... Problemet är att det är i Basket och jag har aldrig sett en basketmatch i hela mitt liv så det ska sannerligen bli spännande att se hur detta blir. Dessutom verkar personerna jag ska prata med ha ett liv så de svarar inte när jag ringer. Jag har nog ringt dem uppåt en tio gånger och fortfarande inge svar! Får försöka om ett tag...

Annars så trivs jag mycket bra på VK sporten. Det är kul att få göra något lite större nu. Igår blev det två notiser... 

Jag känner att jag måste kommentera Antti-Jussi Niemis skada... om ni inte vet vad jag pratar om(om jag känner många av den här bloggens läsare rätt så vet ni inte det - gå in på aftonbladets sportbilaga eller expressen eller svt och skrollar ner så hittar ni en massa artiklar om en skadad leksandsspelare) http://www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1499739/leksands-stjarnback-riskerar-men-for-livet Det är förjävligt att en sådan fantastisk spelare som han kanske aldrig mer kan spela hockey bara för att en förvuxen skånetönt tog till jävvligt fult spel för att stoppa leksands framfart - för de var på gång! För säga vad man vill om det var avsiktligt eller inte så ångrar han sig inte!!!! Den jäveln ångrar sig inte även om han nog har förstört en mycket duktig hockeyspelares karriär!

Förbannade röglespelare va fult de spelade i söndags! Och domaren var skandalöst dålig! Två leksandsspelare blev skadade av röglespelare men ingen av röglespelarna blev utvisade! 

Domarens förklaring: I Antti-Jussi Niemis fall fick han skylla sig själv som vände ryggen emot röglespelaren! 
Det är en sån jävla dum kommentar av en domare som gjorde en rikgit dålig insats!! 

Nä nu är det dags att ringa lite folk igen! Åter till arbetet! =)

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag antar att det kanske inte är rätt läge att flika in ett "men det är hockey - ingen respekt varesig från domare, spelare eller publik! lagligt våld på en arena! värre än boxning (som faktiskt har mer regler!)" etc etc men jag kan inte låta bli emma, förlåt.



ps - lycka till med artiklarna! ring mig lite när du har tid, jag törs inte störa journalister ;]

2009-03-18 @ 10:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0