Lille skutt i mitt nästa liv...

Jag gjorde ett test på facebook och fick reda på vilken seriefigur jag skulle bli i mitt nästa liv. Det stämde ganska bra tycker jag...

Lille Skutt!
Du har ett hem som är fint och hemtrevligt, alldeles lagom stylat för att passa just dig och din familj. Ditt sparkonto är kanske inte det mest välfyllda som finns men du har som ambition att snarare fortsätta fylla det än ta ut pengarna och spela på hästar. Du lägger inte ut så mycket pengar på kläder, men är det något alldeles speciellt du vill ha så köper du det (om du har råd just då...). Att motionera är bra för kroppen och du gör det ibland - du är mer snabb än stark. Din nattsömn är det just inget fel på, men ibland hör du något kusligt på natten och blir lite rädd... Buuuuu... Att vara kompis med dig är en gåva, även om dina polare får "pusha på" dig ibland då du blir lite feg...


Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-16 @ 19:42:26
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Nina kanin

Såklart du är, u sexy rabbit! Kom hit ska vi dela på en morot!

2009-05-18 @ 11:06:46
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0