Så var dagen här

Popcornen är poppade, manadrinen är skalad och mysbelysningen tänd... Nu är det dags att säga farväl till vad det som har följt med väldigt många år av mitt liv och vad som har fått mig att skrika rakt ut av ilska, gråta av förtvivlan och vrida mig av skratt. Men nu är det med största sannolikhet slut.












One Tree Hill - efter Vänner är det min absoluta favoritserie. Nu slutar den med största sannolikhet. Det har vad jag vet inte annonserats om en sjunde säsong. Men det kanske på ett sätt är lika bra eftersom det sägs att man ska sluta när det är som bäst. Och det är faktiskt jäkligt bra för tillfället! Och visst som med många andra serier så finns det stunder då det bara blir för mycket och man känner - men kom igen nu, det där är bara dåligt men sett över hela serien så är det jäkligt bra!



Ni får ursäkta kvallitén på bilderna och motiven också - jag är inge bra på sånt här och det är inte lättare när den enda kamera jag har är min telefon och har 2 megapixlar. Men jag har fått höra att jag behöver ha lite fler bilder på min blogg. Så här kommer de men av väldigt låg kvallité.

Och varför jag gör sånt här ståhej över allt det här är nog för att jag egentligen inte vill se det. Jag vill inte att det ska ta slut. Men å andra sidan så kommer jag inte att kunna hejda mig! Även om jag vet att jag inte kommer att gilla det jag ser! Men sånt är livet! Nu återstår bara att ta fram lite näsdukar så ska jag starta eländet!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Ah. Dagens I-landstragik. Fattigdom och svält är piece of cake men one tree hill kräver sorgearbete och terapi ;] (ska dock inte retas för mycket, greys börjar slita på mina nerver också)

2009-05-20 @ 10:15:53
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Storasyster miisen

Radar du oxå upp mandarinen så där?! Måste vara ett släktdrag!

2009-05-21 @ 20:09:09
URL: http://guldfisken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0