Sommaren är här...

Det är i slutet av Maj och nu har faktiskt sommaren kommit till Sundsvall. Det är egentligen ganska typiskt Maj-väder men en hel massa regn och åska men när jag cyklade hem från en tretimmars fika med mina sundsvallingar på stan så luktade det helt underbart av häggen. Det luktar alltid så gott efter det har regnat.


De är så vackra och luktar så underbart! Hägg - det är sommar det!


Björkarna är helt utslagna och gräset är grönt och fint


Gula blommor i dikeskanten som mormor brukar kalla ogräs....


Bevisen visar alla på samma sak: DET ÄR SOMMAR!


Kommentarer
Postat av: Fröken Lappland

Mmm... hägg är det bästa! Det är så sommar!

2009-05-25 @ 00:38:55
URL: http://lina-marie.blogspot.com
Postat av: Ivarsson

Jag tänkte skriva nåt i stil med "Hägg har vi massor av i sthlm, kom hiiiit!" men jag insåg att det är det enda jag kommenterar om numera. Så ja. Slut.



(Ps. vi har massor av hägg i sthlm, kom hiiit!)

2009-05-25 @ 09:24:24
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, hägg är verkligen sommar! Doftar verkligen underbart!

2009-06-04 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0