Imorgon drar kosan hem!

Imorgon sätter jag mig i bilen och åker hem! Det ska bli riktigt, riktigt skönt faktiskt! Att få komma hem till mina älsklingar hemma!
Men det blir en fullmatad helg helt klart! Imorgon borde jag vara hemma vid halv fem någon gång. Då ska jag leta reda på världens bästa lillasyster och kramas, kramas, kramas några timmar! Sen blir det hooooockey men storasyster och pappa!!!!! Leksand ska spöa skiten ur Löven. Det ska faktiskt bli roligt att se hur det nya laget spelar. De brukar ha det jäkligt svårt i Umeå men i år har verkligen inte Löven börjat bra och vi får hoppas att de inte får det lättare mot Leksand! Sen blir det att åka hem och gå upp tidigt på lördag för att gosa med lillasyster lite mer! Sen kommer Elin och hämtar upp mig och då åker vi till Ö-vik för att spa litegrann! Sen åker jag hem ett tag och sen åker jag till Pappa för att kolla på Landskampen mellan Danmark och Sverige. Det kommer att bli riktigt spännande och lite av tortyr känns det som! Vi måste bara skärpa oss och vinna - det finns inget annat alternativ! Sen åker jag nog till stan och partar litegrann med bästa Ivarsson! På natten åker jag hem och sen har jag hela söndagen för att gosa med storasyster, lillasyster och mosters älsklingar!

På måndag åker jag till stockholm för att gå på lite olika studiebesök! :) Det ska bli så himmla roligt att få vara på plats där magin sker! Jag ser särskillt mycket fram emot att få åka till TVsporten! (förlåt för det övertydliga men det är GREJEN! TVsporten är anledningen till att jag ens går den här utbildningen!)  Det kommer att bli helt underbart! Sen får jag träffa den där underbara Ivarsson igen för hon har nämligen varit så söt att hon låter mig sova hos henne! Stor PUSSSSS till dig!!!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

PUSSSSS TILL DIG! Skynda dig hit vettja

2009-10-12 @ 08:00:02
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0