I did it again!

Ibland förstår jag inte hur jag lyckas!

Idag satt jag och skulle limma ihop en vas. Det gick inge vidare och jag fick en massa superlim på fingrarna sen när jag skulle sätta dit en bit så fastnade ena ringret i limmet och jag fick en konstig reflex (ungefär som när man bränner sig, man drar snabbt bort fingret och stoppar det i munnen!) Och sagt och gjort, jag slängde in det nedlimmade fingret i munnen. Innan jag hann tänka på vad jag hade gjort så var min tunga och mina framtänder limmiga. Det var inte någe vidare gott! Men nu har jag ju provat det, något att berätta för de framtida barnbarnen! :)

Vissa sniffar lim  -  jag äter det!!!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!



Jag tror att du ärft denna konstiga gen ifrån mig. Att det så ofta händer konstiga saker utan att man tänkt det. Vi har nog detta gemensamt med Emil i Lönnegerga.



Sen är det ju kul att vi båda väljer att dela med oss av allt tokigt. Då får ju andra något att dra på flin åt!



Kram Mamma

2009-09-06 @ 10:36:37
URL: http://leksingen.blogg.se/
Postat av: Ivarsson

Åhå, lim som innehåller så mycket nyttiga grejer. Hela kostcirkeln på en tub.

2009-09-07 @ 15:15:12
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0